ΕΝΤΟΛΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΣΥΔ ΜΕΥ
ΕΝΤΟΛΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΣΥΔ ΜΕΥ
Περιγραφή
Α.1 Αντικείμενο της παρούσας εντολής αποτελεί η παροχή υπηρεσιών ταχυμεταφοράς από την εταιρεία για λογαριασμό της Υπηρεσίας για διάφορους παραλήπτες σε όλη την Ελληνική Επικράτεια και στο Εξωτερικό, και οι οποίες αφορούν την αποστολή και παραλαβή αλληλογραφίας συστημένων επιστολών (εφεξής αποστολές) για το έτος 2024. Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα αναλάβει την επίδοση εγγράφων της Υπηρεσίας με την μέγιστη δυνατή ταχύτητα και ασφάλεια, από το σημείο παραλαβής μέχρι τον προορισμό τους. Η επιλογή της διαδικασίας και των μέσων μεταφοράς αποτελεί δικαίωμα και ευθύνη της εταιρείας. Ο εκτιμώμενος όγκος της επιστολικής αλληλογραφίας (των αποστολών) της Υπηρεσίας για το 2024 θα ανέρχεται σε περίπου 200 αποστολές στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών, σε 150 αποστολές στην υπόλοιπη επικράτεια και σε περίπου 20 αποστολές στο εξωτερικό (κυρίως στην Ευρωπαϊκή Ένωση – Ε.Ε.), ενώ θα υπάρξει πιθανόν και διακίνηση μικρών δεμάτων βάρους έως 5 κιλών και μέγιστου αριθμού μέχρι Διανομή μέσω ‘ΙΡΙΔΑ’ με UID: 657c3e15ec7923460ab16302 στις 20/12/23 11:02 Σελ. 3 10 το έτος. Η εταιρεία θα παραλαμβάνει τις αποστολές προς διεκπεραίωση από τα γραφεία της Υπηρεσίας στην οδό Θηβών 196-198, στον 4ο όροφο του ΚΤΙΡΙΟΥ ΚΕΡΑΝΗΣ, ΤΚ 18233 στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη –Αθήνα, από την γραμματεία (γραφεία 4.4.15 ή/και 4.4.20) όπου και θα παραδίδει την εισερχόμενη αλληλογραφία, ενώ όσον αφορά τους τρίτους παραλήπτες των αποστολών της, αυτή θα παραδίδεται / παραλαμβάνεται στην / από την διεύθυνση του τρίτου παραλήπτη.
Α.2 Η διακίνηση των αποστολών στο εσωτερικό θα πρέπει να υλοποιείται με παράδοση από 1-3 εργάσιμες ημέρες, ενώ στο εξωτερικό (Ευρώπη) με παράδοση την 3η εργάσιμη μέρα. Η Υπηρεσία σε συνεννόηση με την εταιρεία θα καθορίζει από κοινού την ώρα και την/τις εργάσιμες ημέρα/ες της εβδομάδας κατά την/τις οποία/ες θα παραλαμβάνονται από αυτήν οι αποστολές της. Για περιπτώσεις επειγουσών παραλαβών η Υπηρεσία θα επικοινωνεί με τα κατά τόπους καταστήματα της εταιρείας για τη παραλαβή τους. Α.3 Στο αντικείμενο της εντελλόμενης παροχής θα περιλαμβάνονται και τυχόν υπηρεσίες που προκύπτουν κατά την διάρκειά του έτους, ανάλογα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας, όπως αυθημερόν παράδοση εντός πόλης, αποστολές σε χώρες της Ευρώπης εκτός Ε.Ε. κλπ Για υπηρεσίες που δεν αναφέρονται στην παρούσα εντολή ανάθεσης, ισχύουν οι τιμές του ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΥ ΛΙΑΝΙΚΗΣ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2023) που έχει επισυνάψει η εταιρεία στην προσφορά της με αρ. πρωτ εισερχ. 536972/11-12-2023.
Α.4 Ο Κωδικός Πελάτη της Υπηρεσίας είναι ο: 269264.
Α.5 Ο Κωδικός των ζητουμένων υπηρεσιών κατά το Κοινό Λεξιλόγιο Δημοσίων Συμβάσεων (CPV) του Κανονισμού (ΕΚ) αριθμ. 213/2008 της Επιτροπής είναι: 64110000-0: Ταχυδρομικές υπηρεσίες, ενώ ο κωδικός ΑΛΕ είναι: 2420103001: Έξοδα ταχυδρομικών υπηρεσιών.