Ένταξη της Πράξης «Επιχορήγηση του ΚΕ.Τ.Υ.Α.Κ. για την υλοποίηση του έργου “Εκπαιδευτικά ψηφιακά εργαλεία για την Ακαδημία της Ε.Υ.Π.”» με Κωδικό ΟΠΣ 6035514 στο Πρόγραμμα «Πρόγραμμα Ελλάδας – Ταμείο Εσωτερικής Ασφάλειας 2021-2027»

Ένταξη της Πράξης «Επιχορήγηση του ΚΕ.Τ.Υ.Α.Κ. για την υλοποίηση του έργου “Εκπαιδευτικά ψηφιακά εργαλεία για την Ακαδημία της Ε.Υ.Π.”» με Κωδικό ΟΠΣ 6035514 στο Πρόγραμμα «Πρόγραμμα Ελλάδας – Ταμείο Εσωτερικής Ασφάλειας 2021-2027»

Κωδικός Πράξης/MIS:

6035514

Ειδικός στόχος:

3 – Πρόληψη και καταπολέμηση της εγκληματικότητας

Σχετικοί δείκτες:

O.3.6 Αριθμός έργων για την πρόληψη του εγκλήματος

Δικαιούχος/οι:

ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΚΕ.Τ.Υ.Α.Κ.)

Προϋπολογισμός:

1000000 €

Κωδικός Δικαιούχου:

5091007

Ημερομηνία Έναρξης Πράξης:

15/09/2025

Ημερομηνία Λήξης Πράξης:

31/12/2029

Φυσικό αντικείμενο της πράξης:

Η Πράξη αποσκοπεί στην ανάπτυξη ψηφιακών περιβαλλόντων και ψηφιακού υλικού το οποίο βασίζεται στις αρχές της «παιγνιώδους μάθησης» (gamification) για τις ανάγκες της Ακαδημίας της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (Ε.Υ.Π.) και στοχεύει στην εκπαίδευση του προσωπικού της Ε.Υ.Π., αλλά και άλλων υπηρεσιών ασφαλείας, μέσω καινοτόμων μεθόδων και σύγχρονων εργαλείων. Στο πλαίσιο της Πράξης θα υλοποιηθούν δύο διαφορετικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις παιγνιώδους μάθησης. Η πρώτη, War Room – Virtual Room αφορά στη δημιουργία ενός διαδραστικού εικονικού περιβάλλοντος που στο οποίο εκτελούνται εκπαιδευτικά σενάρια με στόχο την καλλιέργεια συνεργατικών μεθόδων και την ενδυνάμωση των δεξιοτήτων συνεργασίας και λήψης απόφασης σε επιχειρησιακές καταστάσεις και την ενίσχυση της στρατηγικής σκέψης για την επίλυση προβλημάτων σε καθεστώς κρίσης. Η δεύτερη, εμβυθιστικό περιβάλλον μάθησης ( immersive learning environment) αφορά στην αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων επαυξημένης πραγματικότητας (π.χ. VR headsets). Στόχος είναι η ρεαλιστική απεικόνιση σκηνικών του πραγματικού κόσμου μέσα στα οποία εκτυλίσσονται σενάρια στα οποία ο συμμετέχων κάνει επιλογές και
Ταμείο Εσωτερικής Ασφάλειας
Κωδικός ΟΠΣ: 6035514(Κωδ. Απόφασης: 25919) Σελίδα 3
αλληλεπιδρά με ψηφιακούς (virtual) συμμετέχοντες (digital actors – digital agents), επί του πεδίου .

Παραδοτέα πράξης:

Παραδοτέο της πράξης αποτελεί η ανάπτυξη διαδραστικών ψηφιακών εργαλείων παιγνιώδους μάθησης υιοθετώντας καινοτόμες τεχνικές εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, ώστε οι συμμετέχοντες (είτε κατά μόνοι είτε σε ομάδες) να ασκούνται στο να αξιολογούν καταστάσεις, να ανταλλάσσουν πληροφορίες, να διαπραγματεύονται και να λαμβάνουν αποφάσεις υπό πίεση χρόνου και με βάση συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Σκοπός και αναμενόμενα αποτελέσματα:

Η Πράξη αποσκοπεί στην ανάπτυξη ψηφιακών περιβαλλόντων και  ψηφιακού υλικού το οποίο βασίζεται στις αρχές της «παιγνιώδους μάθησης» (gamification) για τις ανάγκες της Ακαδημίας της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (Ε.Υ.Π.) και στοχεύει στην εκπαίδευση του προσωπικού της Ε.Υ.Π., αλλά και άλλων υπηρεσιών ασφαλείας,  μέσω καινοτόμων μεθόδων και σύγχρονων εργαλείων.

Μετάβαση στο περιεχόμενο